lauantai 2. heinäkuuta 2011

Kesän paras biisi on SATA KALJAA! Kuunnelkaa se täällä.

Kun maikka ei kato raavin pilluja pulpettiin
Tää päivä kun on ohi en tuu kouluun koskaan takaisin
Mä teen mitä mua huvittaa
Mä meen duuniin johku firmaan
Mut nyt mä en mieti sitä
Vaan yhtä toista juttuu

Sata kaljaa
Mä käyn safkavälkäl hakee
Sata kaljaa
Kuka tänään pääsee panee
Sata kaljaa
Mä käyn safkavälkäl hakee
Sata kaljaa

Väärät paprut on ja kavereita piisaa
Ennen proidi joutu jeesaa mut nyt mä saan jo ite
Kassa kysyy mont näit on mä sanon sata tasan
Siin ei oo yhtään liikaa kassa kysyy pääseeks mukaan

Sata kaljaa
Kaikki röökii kämpäs vetää
Sata kaljaa
Mä en välitä mistään mitään
Sata kaljaa
Mä paan mun suustani sisään
Sata kaljaa

Mutsi soittaa kaikki hyvin naapuri ei soita kyttii
Tilaan neljä perhepizaa annan parikymppii tippii
Must tuntuu et oon kännis muijatkin jo ihan vitun sekaisin
Laitan musat soimaan täysii en mee kouluun enää koskaan takaisin

Sata kaljaa
Vittu nyt on siistii
Sata kaljaa
Proidin frendit tarjoo hatsii
Sata kaljaa
Dynamiittii
Sata kaljaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti