perjantai 28. syyskuuta 2012

28.9.2012

Löysin aamulla lapun metrosta. Jos olisin yhtään seikkailunhaluinen ihminen, olisin mennyt Takomotien pyysäkkylle ja katsonut mitä sitten tapahtuu. Jos ei mitään olis tapahtunut, olisin voinut kävellä lähimmälle kiskalle ja lotota noilla numeroilla. Mutta olin tylsä ihminen ja menin vaan töihin. / On my way to work I found a piece of paper. It was filled with numbers of buses that could take me to a place I'd never visited! But I was boring person, not ready for an adventure and went to work instead.
Rautatieaseman portaat oli laitettu kivan näköisiksi. Ennen nuo portaat oli rumat ja tylsät, nyt ne on mitä mainioimmat rappuset! / The horribly boring stairs of Helsinki railway station had changed into wonderfully neat stairs of Helsinki railway station.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti